Sunday, July 23, 2006

Kiss Please!



Kitties I use this look on my Mom when I really want to have my own way. She will do anything for me when I pose like this.

Do any of you have any good "secret" looks? Like on Zoolander ~ Blue Steel!
Please share, k?

Purrrsssssssss,
Tannie Man

BTW, Blackie was in this basket moments ago. But I jumped in and just flopped on him ~ hee hee!

=^..^=

12 comments:

The Meezers or Billy said...

yep, I make my eyes really really big and stare at mommy wif them, then I get almost whatefurr I want. - Miles

ANGEL ABBYGRACE said...

My Momma knows my special look and she will give me anyfink I ask for when I look upon her wif my lovin eyes.

*ABBY(lovin Momma all the time)

Ayla said...

I can be cutsie when I really want something but I prefer to be left alone. The Mom says I can give a mean evil eye when I'm miffed.

Hot(M)BC said...

I look up with real big eyes and tilt my head a little and Mom and Grandma both go "awwwwwwww" and give me what I want. Kinda like in my picture on our blog.
Purrrrrrrrrrrrs
~~ Boni

Shaggy and Scout said...

Yup the big soulful eyes pay off here too! And Scout rolls over on his back to show his orange belly and mom loves that!

The Fluffy Tribe said...

Oh Ko Ko does that to me, the flopping. I hate it ~Merlin *sigh*

Emma's Kat said...

Tannie Man - You are so sweet and cute! I can see why this look gets your mommie to do anything for you!

Ivan and Izzy from WMD said...

I give an innocent blink. That usually does it!

Victor Tabbycat said...

Mwuuuuah!
And I don't kiss just anyone. Only on my terms!
Hmmm. Big eyes, long blink, loving stare... werks most of the time.

Victor Tabbycat said...

I find a silent meow werks wonders on the human heart. Or, if Mom can't see that, a very quiet mew.

Big Piney Woods Cats said...

Momma loves it when I hang my paws over the edge of something. When I want my way I do what she calls a squeek.....it is a try at meow, but it doesnt come out right. Momma is a pushover.

Mittens Pollypaws

Magoo, Smudge, Bella & Dolce said...

Magoo's favourite look is Dark Magma. To see it, check out the black and white picture of him on our blog.